Tråd: Dameproblemer
View Single Post
Her føler jeg det er viktig for deg å tenke etter hvorfor du vil ha kontakt med denne jenta!
Jeg var selv i samme situasjon som deg for ett par uker siden, alt var helt fantastisk og vi hadde det rå-bra ilag, helt til hun gir meg tilbakemeldingen om at hun trodde hun heller likte meg som en venn og ikke noe mer.

Jeg distanserte meg da litt, som jeg tror er en naturlig reaksjon, og tenkte jeg skulle gi henne litt tid til å savne meg.
Hørte ikke noe fra henne på en ukes tid og mine følelser for henne ble ikke noe mindre av den grunn...

Det jeg da valgte å gjøre var å bryte kontakten helt (fjerne henne fra FB, slette tlf-nummer, snap osv) da jeg ikke tror jeg personlig ville ha klart å være venner med de følelsene som jeg gikk å kjente på hele tiden. Dette var selvfølgelig utrolig tungt der og da, men nå når det har gått litt tid så er jeg glad jeg gjorde dette!

Tenk over hvorfor du vil ha kontakt med henne, er det fordi du "lever" i troa om at det vil bli noe mer, så må du bare forberede deg på å bli skuffet i tilfelle dette aldri skjer.
Er det fordi dere er så gode venner og du kan godta at dere aldri vil bli noe mer enn nettopp dette så syns jeg du skal ta kontakt med henne og forklare hvorfor det ble så stille fra deg, tipper hun allerede skjønner hvorfor hvis hun har prøvd å ta kontakt uten at du har svart henne.


Lykke til!
Sist endret av weedsuit; 28. november 2016 kl. 09:08.