View Single Post
Stilnoct er ikke noe å ruse seg på(du blir bare trøtt og forvirra så vidt jeg har forstått). Bruk det om du sliter med å sove en natt.

Diazepam er et benzodiazepin som motvirker angst og kan virke avslappende. Men pass på, om du spiser for mye kan du risikere å få særdeles dårlig dømmekraft og elendig hukommelse så lenge du er rusa. Alkohol vil forsterle effektene temmelig kraftig.

Oxynorm er et opiod og har en ruseffekt som er lignende heroin, men en del svakere. Du blir avslappet, nummen og du får en generelt deilig følelse i kroppen. Kan være veldig euforisk. Må absolutt ikke blandes med alkohol eller benzodiazepiner(som diazepam)!

Når det gjelder dosering så ville jeg startet med 10-15mg på diazepamen og tatt det derfra. Det er vanlig å tro at man ikke er rusa på benzodiazepiner, mens man i virkeligheten er temmelig borte. Dette må du ta i betraktning om du skal dosere mer.

På oxyen ville jeg tatt 15-20mg.

Jeg vet ikke vet gammel du er, men jeg vil råde deg til å legge fra deg ideen. Det er gansle sterke saker du begir deg ut på og det er ikke vits i å ødelegge livet sitt for en rusopplevelse. Take care.

Edit: Du kan ta alle oralt.
Sist endret av Mirage; 21. oktober 2016 kl. 15:10.