View Single Post
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Nå var det i utgangspunket utførende handlinger jeg snakket om
Vis hele sitatet...
Nei, du skrev at du kunne bevise at det er noe galt med en fetisj ved å dra opp pedofili. Jeg skrev til og med "Utøvende, ja, men det var vel ikke spesifisert.", slik at du enkelt kunne sakt at "ja, jeg snakket faktisk om utøvende!" - noe du ikke gjorde. Videre skrev jeg "Om det er utøvende du mener, så bør du presisere det.", og heller ikke her svarte du. Så ikke kom i etterkant å si at du har diskutert utøvende pedofili, for det har du ikke.

Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
[...]det er som du sier intressant, for min del av den grunn at jeg ikke skjønner hvorfor noen skaper disse fantasiene (Ja, man må sitte og forestille seg handlingene, dette er ikke bare bilder som blir spilt av som en film i hodet ditt. Se på det som at du tenker tilbake på et minne, du kan slutte å tenke videre og heller tenke på noe annet ganske enkelt med å f.eks. gjøre noe annet, til en viss og relativ grad) og andre stiller seg nøytral til fantasiene om seksuell omgang med barn.
Vis hele sitatet...
Akkurat slik de homofile enktelt kan velge å ikke være tiltrukket av de av samme kjønn, altså. Slik du velger at du er tiltrukket av det ene over det andre. Som personer med skjeve tenner, eller overvektige, eller rullegardiner.