View Single Post
Sitat av Nils m Skills Vis innlegg
Lær deg å se gleden i scat! Jeg vet det er far-out, men hvis du tenker over hvor nært det hele er så kan det forstås at noen par begynner med slikt etterhvert. En drøy kompis av meg sa en gang, "En jente er på sitt svakeste når hun sitter på huk og driter, og det tenner meg!". Haha genial type. Men ja jeg kan forstå hvor han kommer fra. Hvis det er HELT uaktuelt for deg er det jo bare å følge rådene over.
Vis hele sitatet...
Er jo litt vanskelig for noen å pådra seg en fetish på kommando, blir litt som å ville ligge med det andre kjønn fordi en bestemmer seg for det. Jeg tenner ikke på en ølboks uansett hvor hardt jeg prøver, og mange finner jo dritt relativt kvalmende. Kunne du tenkt deg å drikke spyet til en eldre mann? Trolig ikke, selv om det kanskje er intimt.

Til TS: Ja, Rar betyr jo uvanlig. Det er ikke helt normen å ha denne fetisjen (Tror jeg sterkt ihvertfall ). Hvis du ikke gidder å gå rundt å lukte dritt, så får du jo bare si det. Hun setter ikke fetisjen over forholdet. Pul vanlig, funker det og.