View Single Post
Hei alle sammen! I snart tre år har jeg vært sammen med verdens nydeligste jente. Hun er pen, smart og lager utrloig god mat. Men det siste halvåret har hun forandret seg litt. I lang tid har hun hvert litt ekstra interessert i undertøy. Det hente at hun luktet litt på de brukte bokserne mine før sex. Hun sa hun ble litt ekstra kåt av det og vi hadde bedre sex etterpå. Men i det siste har det utviklet seg litt. Vi var på besøk til et vennepar på middag. Da vi kom hjem hadde vi ekstra god sex. Etter dette begynte hun ofte å foreslå at vi skulle besøke dem. Etterhvert forsto jeg hvorfor. Saken var den at mannen i venneparet var rugbyspiller og de hadde alltid mye svett undertøy i skittentøyskurven. En dag etter at vi kom hjem fra et besøk, så at hun la hun la noe inn i skapet sitt. Da jeg sjekka i skapet, lå det en stor samling av skitne boksere som ikke var mine. Jeg konfrornterte henne med dette og hun innrømmet alt, men sa at det ikke var så farlig. Det var litt flaut å levere tilbake bokserne, men jeg tenkte at dama min var såpass fantastisk at det var verdt det.

Etterhvert utvikla det seg mer, så jeg tenkte det var best om jeg hjalp henne med situasjonen før det ble flere flaue episoder. Jeg startet på et lokalt fortballag som bare spiller for moro skyld. Dette bare for å stjele med meg noen boksere fra garderoben til min kjære. Jeg er egentlig ikke så glad i fotball om jeg skal være helt ærlig.

Men etterhvert var ikke det heller nok. Hun forlangt mer innhold i undertøyet. Hun mente at jeg ikke skulle tørke meg så mye etter å ha hvert på do, sånn at det skulle bli litt bremsespor igjen. Nå begynner jeg å synes at det har gått litt for langt. Jeg har klart å leve med dette lenge fordi jeg tenkte at det er mange som har litt rare fetisjer og at det sikkert ville gå over med tiden. Men jeg begynner å bli bekymret over utviklinga. Jeg synes at det begynner å bli litt ekkelt og er redd for at det skal bli enda verre.

Er dette normalt eller er det en litt vel rar fetisj? Burde jeg si fra til noen eller burde jeg bare støtte henne? Jeg er jo faktisk veldig glad i henne og ser for meg en framtid med henne.

Er litt bekymret. Håper på svar!