View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Hygge Vis innlegg
Du kan stille deg selv spørsmålet;
Er livet ditt verdt å leve? Hvis ja, da burde også dine eventuelle barn få ta stilling til det spørsmålet.

Etter min mening er det IKKE egoistisk. Det finnes ingen fasit på hvordan et menneske skal være.

PS: Du sier "nedsatt" livskvalitet. Nedsatt i forhold til et gjennomsnitt, eller nedsatt i forhold til seg selv? Man vet ikke bedre enn det man selv erfarer vet du.
Vis hele sitatet...
Helt enig her, eksem går i familien og jeg endte opp med ekstremversjonen, men jeg er glad jeg lever likevel. Nei, det er ikke så ille som visse andre plager, men det klør omtrent alltid, og jeg har sår på hele kroppen.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Syntes det generelt er egoistisk å sette barn til verden. "Å jeg har så lyst på baby"
Men så fort den får problemer eller blir 18 så er det uinteresant.... Ja jeg høres ut som en tulling, å det hadde ikke vært folk igjen om alle tenkte som meg.
Men er også en av de som skulle ønske jeg aldri ble født, da jeg har haugevis med psykiske plager + rusproblemer på alle kanter av familien....

Som også har reflektert på meg, å jeg sitter der jeg gjør i dag.
Vis hele sitatet...
Er ikke enig i at det alltid er egoistisk, men slike babysyke kvinner som i ung alder blir gravid fordi de har såååå lyst på en liten knott å dulle med, men glemmer å ta med i beregningen at jævelen vokser opp har jeg ingenting til overs for.