View Single Post
Noob :O
Hårskumm's Avatar
Trådstarter
71
Sitat av monoxide Vis innlegg
Ja du er en IDIOT. Istedet for å skrive tråd på freak om dette (Alle vet at det er helt tilbakestående å sniffe løsemidler) Ta balletak og nakketak på deg sjøl å fiks livet ditt, drit i å les på flaska du burde ikke engang brukt det til annet enn å ha i håret.

Du er en kid, om du har problemer med å slutte å sniffe løsemidler (hallo i luken) så bør du si ifra til helsevesen så snart som mulig.

Og ikke tenk på at det er en mulighet for å leve med symptomer resten av livet, skjerp deg og endre livsstilen din så kommer livet til å smile tilbake til deg før du vet ordet av det.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jo takk for det
Planen er å ikke røre det dritet der igjen og å få orden på livet mitt for å få en ordntlig livskvalitet men er ganske mye som sperrer for det for tida
Har vurdert å skaffe meg noe marihuana som backup vist jeg plutselig kjenner et jævlig sug senere en gang men er enda litt usikker på det.

Sitat av Taurean Vis innlegg
En fin vekker til andre, dette - takk for at du delte

Det er et hav av muligheter i livet for å oppnå små og store mål. Det tar tid. Men ikke kast bort den verdifulle tiden du har igjen med rus. Du er for verdifull som menneske.
Vis hele sitatet...
Takker for det