View Single Post
Kan nevne at jeg har børstet støvet av kontrollen jeg kobler i PCen og lastet ned et par emulatorer. Grunnen: The Legend of Zelda! Hvis du ikke har spilt noen av disse spillene, så er det en utrolig bra serie. Emulatorene er ikke perfekte, men absolutt spillbare og gir i veldig stor grad god opplevelse. Spiller for tiden "The Wind Waker" på Dolphin 4.0, og der er bare noen få mindre visuelle bugs. "The Wind Waker" er en veldig stor verden med masse side quest og en ganske lang storyline.

Spillene i serien jeg selv har spilt og har god erfaring med er:
- Ocarina of Time (mitt DESIDERTE favorittspill gjennom tidene)
- Majoras Mask
- The Wind Waker

Jeg drar alle spillene under en kam nå når jeg forteller om spillene. Det er store verdener med god variasjon. Det er spennende items med stor variasjon og mange bruksområde. Det er mange karakterer med forskjellige historier. Det er gode kontrollere og et fungerende kamp-system. Jeg kunne fortsatt, men om du har interessen så er det bare å lese hvilken som helst review av spillene. Og siden du nevnte at du spiller på PC, så nevnte jeg at det går an å spille med emulator. Project64 for Nintendo 64-spill, og Dolphin for Gamecube- og Wii-spill.