View Single Post
Jeg er 34år og sliter veldig etter en barndom der ingen gjorde noe med det de så, det var også mye hjemme som ingen så. Har vært innom psykiatrien siden jeg var 16. Jeg har slitt med angst og depresjon så lenge jeg kan huske. Jeg fikk diagnosen bipolar for rundt 10år siden, nå har jeg fått ptsd-diagnose og håper på god hjelp etterhvert.

Jeg har brukt cannabis siden ifjor sommer, med en pause i november og desember. Jeg føler at det hjelper på det samme som vivalen jeg har fått, men på en bedre måte, det føles bedre. Hvilke konsekvenser har det om jeg sier det til fastlegen? Jeg har verken lappen eller barn, men er usikker på hvordan det kan bli i forhold til hvor tett psykiatri/rus behandles i helsevesenet.

Jeg har lest og sett videoer om lsd/sopp der det blir brukt mot depresjon og har lyst til å prøve, jeg har aldri vært så langt nede så lenge før. Jeg har såvidt vært ute på over et halvt år. Jeg føler jeg begynner å bli desperat og vet ikke hvor mye mer jeg orker å leve sånn som livet er nå.