View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt jeg har lest fra lignende rapporter kan fint forklares med placebo. Tid er også en faktor, kanskje du endelig har modnet nok til å ta neste steg videre naturlig. Skal ikke ødelegge mer for deg ved å ødelegge troen, gjør det som funker for deg! Men hva er planen i et lengre perspektiv, å fortsette mikrodoseringen resten av livet?
Vis hele sitatet...
Ja hvorfor ikke fortsette med mikrodoser til "evig tid" om det virker? Og når jeg sier virker så mener jeg virker for trådstarter. Om effekten er placebo eller 100% reell og kunne blitt dokumentert av forskere om han samtidig ble testet er vel egentlig mindre viktig?

Ts har slitt tungt å over ett tiår og har forsøkt det som finnes av behandlinger og medisiner uten å få det bra. At han nå ser verden med nye øyne og gjør ting hver dag som gleder ham og gir ham positivt påfyll og tro på at fremtiden kan bli bra et jo bare fantastisk.

Med mindre det er forsket på at mikrodoser er livsfarlig over tid vil jeg si at sålenge det virker - hvorfor stoppe?

Han fikk jo god hjelp av ketaminbehandling men måtte velge det bort etterhvert pga prisen. 4000 kr per behandling tror jeg han betalte. Så om Ketamin til 4000 kr per behandling er alternativet til livslang mikrodoser lsd evt. stadige fall i det sorte hullet så tenker jeg da virker mikrodoser LSD herfra og til evigheten som en fornuftig valg.

Og hva med ketamin? Siden det kun er private klinikker som har tillatelse til å bruke dette i behandling av depresjoner så er det kanskje ikke konkluderende forskning på det heller? Men ketamin brukes som medisin mot psykiske lidelser i mange land. Feks i usa også mot ptsd i tillegg til depresjon. Kanskje flere lidelser også. Uansett hva forskerne sier, har jo ts erfart at ketamin hjalp ham. Da er jo det en bra medisin.

Virker mikrodoser på ham så har han funnet rett medisin.
Sist endret av _abc_; 28. april 2020 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.