View Single Post
Jeg syns også det er fint at folk kan utforske og prøve seg ut.

Må er det 10 år siden jeg har vært på freak men fra den tid har jeg inntrykket av at alt er lov her. Vet ikke hvordan det er nå. Men at det temaet her har en tendens til å ikke være like lett å diskutere like fritt som andre temaer. "det handler om liv og død" som en her sa og det legger føringer for at man skal være forsiktig . Noe jeg er uenig i men det er en annen sak. Nietzsche sa at man skal filosofere med hammeren og jeg liker det uttrykket.

Jeg liker kritikk så lenge begge parter kan kritisere hverandre.

Opphetet diskusjon er tommel opp. Sensur tommel ned.

*pi:

Det er selvfølgelig ikke bekymringsverdig at folk er på søken og prøver seg frem med hva som helst. Det eneste jeg syns er skummelt er når unge mennesker som sliter psykisk gjennomgår en irreversibel operasjon i ung alder. I de tilfellene de angrer så blir ikke akkurat psyken bedre når man har fjernet bryster eller penis feks. Det har ikke noe å si om de har byttet navn og klesstil i noen år liksom.

Men når det er sagt så støtter jeg alle i den reisen de selv velger. At jeg er bekymret for at folk tar valg de kan angre på tror jeg ikke gjør meg til en dårlig person. Og at jeg er bekymret betyr ikke at jeg prøver å påvirke de til å endre kurs eller mening.
Sist endret av Astro Man; 25. juli 2022 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.