View Single Post
Jeg var i ett langt møte med nav idag. Å som mesteparten av dere allerede har bekreftet så har jeg blitt lurt av sjefen min.. Det var helt ærlig min egen feil. Jeg skulle vært mer grundig og sjekket opp hva muligheter jeg hadde å hvordan det ville bli med nav ettersom jeg sa opp selv. Damen jeg snakket med idag var hyggelig, det virket som hun satt seg inn i situasjonen min å forstod det å ble rett å slett selv fortvilt.. Nå ble jeg lovet en utbetaling på tirsdag.

ENDELIG! hehe så det hjalp på humøret litt for og si det sånn. å Det kommer til og hjelpe meg med neste måneds avdrag. Men nå skal jeg gå over fra sykepenger til noen som heter "Arbeidsavklarings penger". Ifølge henne skulle det lønne seg mer for meg. Å en annen ting jeg fant ut var at de hadde ikke lønnsoppgaven min for 2009! det året jeg tjente mest på.. Dette har og spilt en stor rolle i hvor mye penger jeg skal få utbetalt med tanke på at de kun har tatt min gjennomsnitts inntekt fra 06 - 08 :S så nå blir det spennende å se hvordan det går vidåre!