View Single Post
Jeg liker "karakteren" Jensen, men han er purk, så jeg håper inderlig Cappelen blåser ham til pinneved.
Jeg har selv opplevd å bli spanet på og vet at politiet har god kontroll på objektene sine.
Hvorfor skulle jensen som vet alt dette snuble ut på sitt eget dansegulv og bli den store snakkisen på avd. for etteretning.
Anyway, det jeg tror, Jensen var piss lei av å stange hodet i veggen med dagens narkotikapolitikk, han trengte å indirekte ha en finger med i spillet for å ha kontroll.
Jeg tenker, om Jensen sørget for at Cappelen fikk drive sin geskjeft i fred mot at Jensen ble informert.
Om det var Jensen som forte Cappelen med metadon vet jeg for lite om, men at Cappelen med sin pondus hadde en svakhet for minus må muligens ha vært svært gunstig for Jensen.
Jeg vil helst ikke handle med heroinister, de blåser alt og alle når de blir syke for å få en friskmelding.
Om Jensen var en av få som visste dette om cappelen, så må han ha hatt litt av et ballegrep på han.
Jensen fredet Cappelen, gjorde ham større og fikk han stadig lenger inn der Jensen søket etter info.
Å subsidiere hasjbiznizz med minimalt skadeomfang for å knekke mafia og herobiznizz virker fornuftig og viser at vi er på riktig vei, håper jeg
Sist endret av eyecandy654; 8. januar 2017 kl. 07:35.