View Single Post
Har fått stoppet hasj i posten en gang. Gikk helt fint fordi det bare var en femmer og jeg viste hva jeg skulle si til lensmannen. Kjenner ingen som har hatt samme problem, bare lest om det på forum.
Føler for at det er sikrere å bestille i posten en å kjøpe på gata men det spørs jo litt hvordan du oppfører deg også. Jeg ville ikke gått for noen av delene. For å komme ut av situasjonen du er i må du rett å slett begynne å snakke med folk du treffer om cannabis og se hva som skjer og til slutt har du fått noen kontakter. Jo lenger du utsetter å begynne og handle hjemme hos folk jo mer risiko utsetter du deg for.

Det høres ut som om det er en indica du skal ha men det er ikke lenger slik at all indica er tyngre og mer fysisk. Moderne strains kan godt være mest indica og virke som en sativa. Strainen jeg har dilla på for tiden er 90% indica men jeg blir hverken trøtt eller avslappet, bare tullete.
Hvis du synes cannabis er spennende anbefaler jeg en tur til Amsterdam eller lignende for å prøve og lære. Er veldig begrenset hva en kan lære av å lese om strains. Man må prøve litt forskjellig før man skjønner hva en liker.