View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Slenger meg på karusellen her jeg med ett par spørsmål først og fremst til TS.

Det er ett par ting i historien her som ikke går helt opp i hodet mitt:
Hva gjør en nykter kar på en plass der folk setter sprøyter med 100mg morfin?
Vidre vill jeg si jeg har eksperimentert nok med opiater til å vite at man er ganske så klar i toppen på dem med mindre du har tatt så mye at du slokner, så jeg mener at enten så har du fått det med deg eller så har du vært i dyp søvn etter en OD, så da blir det naturlig å spørre om du har putta på deg noe annet en opiater den kvelden? tenker spesielt på ting som benzoer eller alkohol? Altså jeg mener om du virkelig var så ute på morfin alene at du var bevisstløs hvorfor gidder fyren å nevne på det i det heletatt? Han skyter jo seg selv i foten her? Why?!?!


Med mindre han snakker sant da? at du har spurt om sex og han ga seg når du fikk vondt?
I mitt hode er det det som går mest opp, men igjen da kan ikke du ha vært bevisstløs på det tidspunktet. Det er derfor jeg spør om du har fått i deg ting som benzodiazepiner (valium, vival, sobril, xanor, mogadon osv...) altså ting som kødder litt mer med hukommelsen din enn det opiater gjør mens du fortsatt har evne til å prate

Ett annet spørsmål jeg har, hvorfor satt du ett skudd med 100mg morfin?

Til slutt vill jeg prøve å dra ett par teorier rett ut i fra rektum her:
1. Han har overgrepet seg på deg og du har lagd ulyder fra deg eller snakket litt i søvne type: snøvlet ting som "auu!" eller "nei" eller noe og han prøver å hvit male seg selv eller tester deg litt da han ikke var 100% sikker på om du fikk det med deg eller ikke?

2. Du har kanskje putta på deg andre ting også som har ført til du har blacka ut og sagt ting du ikke husker før du har slokna, fyren kan kanskje ha missoppfattet hvor rusa du faktisk var og har hatt eller har prøvd å ha sex med deg?

Men TS, jeg tror at vist du prøver å legge sammen 2 og 2 så vet du best selv hva som har skjedd, har du ikke tatt noe annet enn morfin den kvelden og må ha vært bevisstløs hele veien så har fyren mest sannsynlig gjort noe som ikke er helt etter boka.