View Single Post
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Om jeg tolker deg rett, så er personer som har sex i beruset tilstand, fratatt alt ansvar. Ihvertfall om den andre parten skulle være edru, eller mindre ruset.

Det er fult mulig det er det loven sier, det kan jeg dessverre veldig lite om.

Og bare for å få unnagjort enda et personangrep jeg venter på at skal komme (Eller så har det allerede kommet) Jeg er da på ingen måte for at man skal voldta i hytt og pine. Jeg stiller meg derimot ganske undrende til argumentasjonen om at så lenge man ikke husker noe, så er man ikke bare uskyldig, men man er faktisk et offer, og kan egentlig sende en hver person man har hatt sex med i fengsel i opptil 10 år, bare du kan si du var den mest berusede personen.

Sitat av Imawesome Vis innlegg
Leser du NØYE igjennom innlegget mitt, så vil du forstå at jeg ikke var kapabel under samleiet som foregikk der og da, jeg kunne heller ikke snakke. Jeg spør dager i etterkant om vi hadde hatt samleie på SMS til vedkommende der han sier at vi hadde det en kort stund men at han avbrøt det grunnet at jeg hadde sagt at det nedre organet hans var for stort og at dette var for smertefullt. Hva mer vil du vite? vil du at jeg skal sende skjermdumper av bildebevis av SMS-samtalene og facebook?
Vis hele sitatet...
Jeg har markert den ene setningen du sikkert henviser til, som bør leses NØYE i fet skrift litt opp i tråden. Det du skrev der kan tolkes som mye rart. Fint at du legger til tilleggsopplysninger etter at du klager på min tolkning, det er flott argumentasjon.
Sist endret av SkyMarshal; 8. mai 2018 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.