View Single Post
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Nå jobber du hardt med å dra meg så langt unna poenget mitt som det er mulig å gjøre, men greit.

Det er lett å presse idealisme perspektivet frem så mye du klarer, men om du klarer å lese litt mellom linjene til både OP og meg. Så blir saken litt anderledes. OP hevder at hun -TROR- hun har blitt voldtatt, selv om hun også har fått forklart at mannen sluttet når hun sa stopp. OP kan heller ikke fortelle oss om hun har sagt nei, eller ja. Dermed trekkes konklusjonen om at hun har blitt voldtatt. Denne krisemaksimeringen har ført til så mange falske voldtektsanmeldelser at jeg vil anbefale en hver mann å filme hele seansen man har med kvinnfolk man ikke kjenner godt.

Det du forspeiler her er at så lenge man er rusa, så har man ingen skyld. Man kan benekte alle ønsker og ting man har gjort, og skyve alt ansvar og skyld over på en hver motpart som ikke var like ruset som deg.

Jeg har aldri sagt det er "greit" å voldta en person som er rusa. Men å trekke en slik konklusjon, der hun selv ikke husker noe som helst, blir i drøyeste laget.