View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Okei, jeg ville forsøkt å fått ett ord med arbeidsgiver. Jeg ville forklart saken som den var, men jeg ville sagt at jeg var veldig motivert og har/ hadde tatt tiltak for å unngå forsovelser igjen. Jeg ville ha ringt det aktuelle busselskapet fått bekreftelse på at nevnte buss var i trafikkuhell den morgenen og forklart så hvorfor det er så ubehagelig. Forklar at mobiltelefonproblemet finnes det ikke unnskyldninger for og dette blir rettet opp øyeblikkelig og se hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Dette er jo ett fint forslag

I tillegg begynn for guds skyld å ta en tidligere buss. Hva skal en unnskylde seg med hvis det er forsinkelse eller veiarbeid med lysregulering som forårsaker forsinkelse? Det er på tide å begynne å tenke litt i disse baner når en har fått flere skriftlige advarsler? Hadde en ikke fått det hadde jo saken vært en helt annen.

Når jeg var ut i arbeidslivet likte jeg å møte opp litt tidlig. 30 min før hvis det var mulighet til det. Da var det bare å finne frem frokosten å kose seg med den for deretter å toppe det hele en kaffekopp
Men jeg hadde selvsagt muligheten, er ikke alle som har det.