View Single Post
Sitat av anx
Jeg røyker daglig og har gjort det siden jeg var halvveis i lærlingetida.

Det skulle vel godt tilbakevise den allmenne oppfatningen av stoneren som en dagdriver som ikke gjør noe til gagns!
Vis hele sitatet...
Kjekt å høre at ting går bra for deg. Og dersom din post blir stående i diskusjonen, til tross for mentalmelt's post, synest jeg der er passende å komme med følgende:

Nomatter what, vil jeg beskrive deg som en rusmissbruker. Altså, du missbruker et stoff på lik linje som en alkoholiker missbruker alkohol og en sprøytenarkoman missbruker heroin-daglig.

Jeg tror også at missbruk av hvilket som helst stoff, vil gi deg negative konsekvenser og følger på lang sikt.

"Do you whanna see how deep the rabbithole goes?", sa en kar i en Matrix-film engang.

Topic:
Jeg har også fartet en del i akademiske miljøer. Det er ingen tvil. Hasj er en trend blandt studenter. Det er ofte slik i student-tiden av livet at man lærer seg å tenke utenfor boksen. Tøye grensene og utvikle de kognitive egenskapene. Hasj kan for mange være bra til nettopp dette, men ikke en nødvendighet. Jeg tror fremdeles flere nyter alkohol.

Sammenhengen er også enkel. Veldig mange som tar akademisk utdanning, har foreldre med akademisk utdannelse.

Derfor:
Hasj utbredt i akademiske miljøer+akademikere med foreldre-akademikere=sant!
Sist endret av hyys; 17. september 2008 kl. 02:21.