View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Et godt liv er det motsatte av hva jeg har. Jeg vil ikke være deprimert, jeg vil ikke ha angst, jeg vil ikke være i LAR. Jeg vil ikke se på selvmord som en utvei hvis ting blir enda verre. Jeg skulle ønske jeg hadde venner annet enn bekjente jeg møter av og til. Jeh vil ikke bli en av statistikken av menn mellom 30-50 som tar livet mitt. Jeg er lei av å høre på folk som skal gi meg gode råd. «Trene er lurt». «Sosialisering er lurt». Akkurat som om jeg skulle vært hjernedød og ikke klarer å tenke selv. Faen i helvete ass. Jeg prøver, jeg kjemper, jeg står fortsatt. Det er da noe.
Vis hele sitatet...
Å ta imot råd fra andre trenger ikke alltid være lurt da man kjenner seg best selv.
Prøv å kjøpt deg telt, fiskestang å dra ut i marka noen dager langt bort fra folk, sosiale medier å stress. Det har hjulpet meg selv om det ofte er midlertidig men det hjelper meg såppass at jeg klarer å holde på håp om et bedre liv frem til neste tur.
Handla nytt telt nå som jeg gleder meg til å teste når været blir bedre Lykke til.