View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Nøyaktig hvor i innlegget ditt er det noe som antyder at innbo dekker vannskade?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal jeg plutselig svare på ting jeg ikke har sagt? Det er jo din påstand så det får nesten du svare deg selv på.

Sitat av Dough Vis innlegg
Jeg har da ikke sagt at det er noe garanti for dekning men at husforsikring er forsikringen som gjelder. Du må nesten svare på det som diskuteres, her i dette tilfellet er det innbo vs husforsikring.
Vis hele sitatet...
Nok en gang... Hvorfor skal jeg svare på ting jeg aldri har sagt? Jeg har ikke sagt at du har sagt at det er noe garanti for dekning. Men jeg diskuterer din påstand som var:
Sitat av Dough
Vannskader på boligen er husforsikring uansett hvem som står bak. Det er så enkelt.
Vis hele sitatet...
som har vist seg å være veldig, veldig feil.

Sitat av Dough Vis innlegg
Dine egne kilder bekrefter bare dette. På tide å finne deg en annen hakkekylling.
Vis hele sitatet...
Nå oppfører du deg bare som en usaklig dritt. Du har faktisk ikke greid å besvare det eneste spørsmålet jeg kom med i hele mitt forrige innlegg som er: "Hvor henter du opplysningene dine fra?"

Har forøvrig bemerket meg at det er ca sånn det foregår hver gang noen finner ut at du sitter og mener bastant og bombesikkert en hel haug med møl og mener derfor at et mere passende format til din stil vil være blogg.