View Single Post
Det du må være obs. på. Er om de du gjør opp med - merker at du er påvirket mens du gjør det. De vil fremdeles sette pris på tanken, men det vil nok foråsake mer distansering. Tror alle mennesker selv de som aldri har ruset seg noe særlig, vet at man kan bli skikkelig opphøyet mtp. humør og selvtillit, samt forandret sinnstilstand generelt, på rus. Så det vil gjerne ikke ha så mye vekt - kan til og med gjøre mer skade på de du ønsker å skvære opp med.


Mitt tips til deg. Er at om du er ruset/påvirket. Ikke ring eller fortell via text eller mail. Men SKRIV NED hva du ønsker å si til hvem.
Når du er 100% av. SÅ leser du igjennom det du har skrevet, og ser om det fremdeles er relevant. Så kontakte folk. Hva du tenker om det på og av rus, bør kombineres. Og kommunikasjonen bør gjøres av. MEN... jeg tror til hvem og HVA du vil si, kan faktisk være mer nytteverdig under rusen. Så lenge du skriver det ned under den, men IKKE kommuniserer under den!

Amfetaminrus er digg. Ikke brukt på 17 år eller noe tror jeg det er nå. Men vær så snill. Jeg ber deg. IKKE ta mer enn 1-2 doser per uke. Og annenhver eller hver tredje uke, ta ingenting. Ikke bare blir rusen bedre og mer og glede seg til. Men du slipper å bli... vel... NARKOMAN

Det begynte der for meg. 1-2 doser per uke. Når man begynner å overbevise seg selv med løgn som "Hmmm... en liten ekstra her og der kan vel ikke skade?" er det ikke lenge igjen til du har ødelagt livet ditt.

VET Amfetamin er digg - men vær så snill. Om du absolutt føler du må ta det. IKKE la snøballen begynne å rulle. For når den snøballen først begynner å få fart så kommer skredet bak deg også på vei ned skibakken. Selv om du ikke ser eller hører snøskredet bak deg, så følger den etter deg og du vil bli tatt av det.

Håper ikke det var verdens dårligste metaforbruk. Aner ikke om Norsklæreren min hadde skutt meg for de setningene der :P