View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg Syntes ikke noe synd på de her menneskene som tar disse pillene og får konsekvenser. Politiet har gjort de ulovlige for en grunn. I det du velger og innta et ulovlig rusmiddel bryter du norsk lov. Vi får vite fra tidenes morgen hva narkotika fører til. Først er det moro, så utvilker det seg til avhengighet og veldig mange bruker opp penger og drar andre uskyldige inn i dette. Ved å rane dem for å få penger eller gjøre innbrudd hos andre. Foreldre som ikke sover om natta , og mennesker som er redd rundt dem. Med mindre du er 12 år og ikke vet om konsekvenser av rusbruk eller blitt avhengig av medisiner etter en operasjon , syntes jeg ikke noe synd på disse menneskene. det finnes nok av advarsler ute der mot dette. Ja mange sliter psykisk og derfor begynner med rus, men for at man sliter psykisk er det ikke noe unnskylding og bryte loven. Om det så er å ta rusmidler eller om det er å slå til noen. Jeg har sliti veldig psykisk hele oppveksten, men er i dermed sagt at jeg skal ta narkotika eller gjøre ulovlige handlinger. Ja, det går kanskje kun ut over deg her og nå, men det er en grunn til at det er ulovlig. Når du blir avhengig nok går det som regel ut over uskyldige også.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har lite peiling på dette egentlig, det er ikke politiet som har gjort det ulovlig liksom... benzodiazepiner er jo jalla narkotika som er lagd av store legemiddel selskaper, ironisk nok er det sett på som mer akseptert enn naturlig narkotika fordi legemiddel industrien har kjøpt politikere å innført en war on drugs fordi naturlig "narkotika" kan kurere mye sykdommer/plager så de er livredde for å ikke tjene milliarder på pillene de lager som ofte kommer med store bivirkninger iforhold til det naturlige alternativet.

Viss bare de som styrte landet hadde hatt hjerneceller hadde de forstått hvordan de fører folket bak lyset, mennesker har brukt "narkotika" veeeldig lenge.

Noen blir avhengig fordi de har ikke selv kontroll, hvor jævla kult er det å være avhengig av noe som helst (utenom mat,luft,vann). De burde sett på seg selv som ikke en del av flertallet, mye mer respekt til de som greier gå igjennom alt som er kjipt å jævlig uten å bli avhengig av noe.
Tenk viss det blir verdenskrig å du er avhengig av noe som du ikke kan få tak i plutselig, å du må gå i krigsmodus mens du har abstinenser... alltid vær forberedt på det værste sier jeg.

En annen ting er jo dette kan være politisk/ideologisk angrep fra en annen stat/religion på Norges befolkning, bare å sende ut dødelige batcher med narkotika så dør mange narkomane å ingen bryr seg, men de dreper folk i det landet. Mange av de som bruker narkotika er jo fri tenkende å gode mennesker innerst inne som vi faktiskt burde hatt flere av