View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Post count = 1

Støtteinnlegg til egen tråd? Eller bare en tilfeldighet?
Vis hele sitatet...
Gi deg a! Jeg er fast bruker her med høy post count men vil ikke at den hendelsen skal knyttes til nick og identitet for de her inne jeg kjenner IRL. Å snakke om hendelsen kan fortsatt trigge flashbacks og jeg måtte gå til psykolog i lang tid, og vil ikke at noen rundt meg skal begynne å spørre om noe jeg bare har fortalt to stk og jobbet hardt med for å legge bak meg. siden det ikke var mulig å poste med Anonym bruker funksjonen for å svare i tråden måtte jeg lage ny bruker . Syns trådstarter fortjente svar fra en som desverre for meg kjente igjen det han skriver..

Hvis du ikke tror at dette skjer så kan du søke på nett etter drugged and robbed, drugged truth serum, dopet med sannhetsserum, ghb ran og lignende. Det psyke greiene her skjer og kan skje den beste som er litt for godtroende til folk som spiller allright, spanderer en spika drink eller spør om du vil ha en slurk av flaska de sier er sprit og sitron (salt ghb) og drar en med på nach og i minibanken når de har klart å dope deg. Det er stygt å drive å tvile på andres traumer og nå ser jeg mer og mer parallellen trådstarter dro til voldtekt også. Først sa jeg at det ikke kan sammenlignes men jesus det kan hvertfall victimblamingen som foregår. Jeg kommer ikke til å gå mer inn i tråden her for det er triggende i seg selv å tenke tilbake på men fordobler de vanskelige følelsene til det å se andre tvile så mye på det man har vært gjennom. Samme faen hvor sykt du syns det høres ut, ingen former overgrep høres rasjonelle ut "hvorfor ga du koden?", "hvorfor ble du med han hjem?" fact is man kan ikke vite hvem som har onde intensjoner og når man er rusa er man i en sårbar posisjon lettere å utnytte. Vær glad det ikke har skjedd deg..
Sist endret av Oneminute; 5. desember 2020 kl. 00:58.