View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Såpass ja, det gir mening det du skriver her. Ja altså jeg har lest at jeg i prinsippet skal få dem tilbake, jeg har gjort nok research før jeg sendte inn klagen. Fra tidligere erfaring så fikk jeg tilbake pengene for en jakke som ble frastjålet med verdi over 10k ved å bare skrive til dem "jakken ble stjålet på det tidspunktet osv". De har nok veldig mye tillitt til disse greiene tror jeg. Men nå er jo summen såpass stor også da.. så er ikke sikkert det går like greit denne gangen, men vi får se. Kommer til å være helt knust hele ferien hvis dette ikke går min vei, kommer ikke til å ha penger nok til å reise hjem tilbake til familien engang
Vis hele sitatet...
Føler jo selvfølgelig veldig med deg, håper det løser seg for din del.
Er jo mulig du kan kontakte familie og få låne noen tusenlapper så du har til mat og andre nødvendigheter?

Gjorde selv utrolig mye dumt og sløste mye penger når jeg var 20, er idag 22 og har blitt mye flinkere.

I værste fall så får du ikke tilbake pengene, og da gjør du deg selv ingen tjeneste med å sitte å deppe av det. Det beste du gjør for deg selv er å skaffer deg en deltidsjobb. Personlig har jeg en konto i en bank hvor jeg har brukskonto, og en annen bank hvor jeg har kun sparekonto. Beholder mesteparten av sparepengene mine på sparekontoen, det gjør man litt mer bevisst på pengebruken.