View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Ja de må jo hjelpe meg herregud, hvis det er sånn at jeg får null støtte, ikke ti kroner engang, kommer jeg virkelig til å bli knekt psykisk. Denne summen av penger for meg er enormt mye, kanskje ikke for deg eller noen andre, men det er helt absurd at jeg bare skal miste så mye.. Og det var jo ikke bare pengesummen, men mobilen min også, jeg sparte lenge for å ha råd til modellen. Det gjør så jævlig vondt, og jeg blir bare mer og mer stressa nå som tiden går. Har sittet foran PCen nå i hele for å finne på løsningsalternativer. Det er som at flere av dere her tror at denne summen med penger liksom er ingenting, det er jo faen meg enormt mye spenn for en som akkurat har fylt 20.
Vis hele sitatet...
Det er jo ingen som sier at det ikke er mye penger.
Men det er dessverre sånn at selvom du driter deg ut så skal ikke andre måtte finansiere det.

Banken har ikke tilgang til gratis penger, det har heller ikke forsikringsselskapet. Pengene de har vil jo komme fra andre kunder, og i de fleste tilfeller så er ikke de intressert for å betale for 20 år gamle studenter sine uansvarlige øyeblikk på byen.

Føler virkelig med deg, men voksenlivet er dessverre slik at det ikke alltid er et sikkerhetsnett å falle tilbake på.