View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Jeg ga jo ikke fra meg alt av informasjon? Disse drittsekkene klarte å finne ut av det ved å observere. Er jo ikke helt skrudd heller. Og det er lett for deg å si at jeg bare kan se på dette som en lærepenge. Hvis forsikringsselskapet ikke vil hjelpe meg når jeg åpenbart har blitt rana så mister jeg all respekt for dette syke samfunnet vi lever i. Vi kan jo gjerne bytte situasjon. Nå sitter jeg med 5 kroner på brukskonto, med nesten ingen mat, ingen mobil, ingenting. Det er MINE penger de stjal, og jeg har krav på å få dem tilbake. Hvis det virkelig er så enkelt å komme unna med kriminelle handlinger i det landet her så skjønner jeg godt hvorfor folk velger å gå den veien i livet.
Vis hele sitatet...
De som tappet kontoen får nok svi om politiet har kapasitet til å etterforske saken ferdig om den ikke ender opp i haugen med henlagte saker som er henlagt "etter bevisets stilling" som det så fint pleier å stå. Men da tror jeg du må ta ut et sivilt søksmål eller forsøke å få igjen pengene via forliksråd eller namsmann. Uansett er dette neppe en sak for Gjensidige.