View Single Post
Sitat av unknown099 Vis innlegg
Hvordan har jeg vært uansvarlig?:/ Alle drikker seg jo fulle når de drar ut på byen, spesielt studenter på min alder. Det er ikke min feil at jeg møter på andre mennesker som utnytter meg når jeg er i en beruset tilstand for å oppnå en uberettighet vinning. Det står jo i loven dette. Kan jo sammenligne det med en voldtektsepisode; bare fordi en person av motsatt skjønn drikker seg uforsvarlig dritings, betyr ikke det at andre mennesker har rett til å gjøre hva enn de vil med vedkommende.
Vis hele sitatet...
Det er din feil at DU gjør deg selv så beruset at du klarer å gi fra deg både pin-koder, cash, og passord. Det var vel ingen som tvang deg? Det bør ringe en bjelle her. Som du sier selv, du skulle sagt nei til både å ta ut penger, og dra på nach til disse folkene, og det var strengt tatt fremmede personer.

Skal ikke si at du har et rusproblem, kanskje du bare er sårbar for rusmidler. Men kan si såppas at alkohol-problemer ikke belyses nok i samfunnet. Alkoholisme er ikke bare det at man "drikker hver dag". Problemene oppstår når det går utover jobb, familie, og selvsagt fornuft.

Hvem sin feil mener du det er, at du blir utnyttet når du er dritings og uberegnelig? Hvem har vel ikke blitt blakk etter en kveld på byen, med pene jenter, lovnader og mer...