View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Leste gjennom tråden en gang til. På meg virker dette veldig oppkonstruert. Er du sikker på at du ikke har gjort alt dette selv og vippsa pengene til en bekjent og nå skal dere forsøke å doble pengene? Mulig jeg er kynisk men det virker for merkelig på meg at dette har skjedd. Og har jeg rett så blir du tatt for svindelforsøk, falsk anmeldelse og må sikkert sone, i det minste risikerer du å å bli domfelt.
Vis hele sitatet...
Hele situasjonen er så forferdelig syk at jeg nesten ikke klarer å tro på det som har skjedd selv engang. Jeg kan forsikre deg om at ingenting av dette er oppkonstruert. Veldig respektløst av deg å komme med sånne påstånder. Jeg sitter her uten mobil eller bankkort, kontoen min er helt tømt, dette er noe av det jævligste jeg har opplevd.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Bare det å være full er uansvarlig. Det du gjør i framtiden er å legge igjen telefon og bankkort hjemme og kun tar med de kontantene du skal bruke. Legg penger til buss/taxi i en annen lomme. Da er det begrenset hvor mye penger du kan miste. Med mindre du tar med folk hjem da.

Du er sikker på at du ikke vippset selv i fylla? Så vidt jeg forstår var du ganske så virkelighetsfjern.

Poenget med å stjele penger? Hallo! Alle vil jo har mer penger og tyver blåser en lang dag i hvilke problemer DU får. Hvor gammel er du egentlig?

Er dette skjedd nylig? Alle barer og nattklubber er jo stengt for alkohol. Hvis politiet mener du har brutt helsereglene kan du få en saftig bot i tillegg.
Vis hele sitatet...
Dette skjedde igår. Ingen barer her er stengt. Tror du virkelig jeg tar å vippser 28 tusen kroner til folk jeg bare møter tilfeldig på gata? Jeg vil bare få pengene og mobilen min tilbake.

Update: Har sendt inn klage til forsikringsselskapet mitt nå, krysser fingrene for at de vil hjelpe meg.
Sist endret av unknown099; 4. desember 2020 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.