View Single Post
Politikere er i bunn og grunn de samme menneskene som tidligere var konger, grever og baroner. Hva, ble adelen plutselig borte? Ble den type personligheter som opphøyet seg selv plutselig borte fra det menneskelige mangfold? Hva er kriteriene for å bli politiker? Noen gang hørt en politiker snakke, hadde du hatt bekjente som snakket slik hadde du da stolt på de? Hadde du hatt en venn som plutselig hadde kopiert kroppspråket ditt og måten du snakker på.....hadde du synes det var creepy? (feks Eskild Pedersen=Stoltenberg)

Det er komisk når folk krangler over hvilken hersker som er best. Min hersker er bedre en din. Min eier er den som er best til å herske over meg. Etter å ha vært intresert i politikk i 15 år landet jeg endelig på anarkisme, og nei de kids på blitz har ikke peiling på hva anerkisme er. Jeg anser meg selv som en fange i det demokratiske samfunn. Demokrati? Demokrati er en illusjon, politikere representerer ikke deg, de representerer seg selv. Se på alt kameraderiet, hva skal til for at folk våkner opp? Disse selvgode politikerne som mater folk ideolog, forteller dem hva som er bra hva som er dårlig. Klarer ikke folk tenke selv, trenger de disse psykopatene til å fortelle dem hvordan et samfunn bør styres?

En politiker er en person uten samvittighet, politikeren deler personlighetstrekk med psykopater. Hva skal til for at folk gjennomskuer disse menneskene for hva de virkelig er? Jeg forstår ikke hvordan folk kan stemme på disse menneskene.