View Single Post
Sitat av Fritenker Vis innlegg
Folk som ikke ser hva arbeiderpartiet har gjort for dette landet bør lese litt norsk historie. Jeg synes AP er et parti med masse svakheter, men at de har gjort Norge til det landet vi har idag, kan vi ikke se bort ifra. Husk også på at norge har 700 000 mennesker på trygd i dette landet. Selv om det eneste vi hører om i media hvor godt norge går, bor ikke alle på frogner med feriehus i toscana og hytte og yacht i oslofjorden. Jeg hadde også vært sur hvis jeg levde som minstepensjonist med all rikdommen jeg ser rundt meg.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest historie.

Ap sviktet 9 april.
Ap kastrerte taterne.
Ap tillot cia å forske/ødelegge norske psykiatriske pasienter
Ap avlyttet sine politiske motstandere og skaffet seg/misbrukte kontrollen over de hemmelige tjenestene.
Ap solgte tungtvann til Israel utenfor demokratisk kontroll, en handel som var ulovlig og ble stanset av Usa.
Ap stjal nortrashipfondet, penger som tilhørte krigsseilerne. Krigsseilerne var ute i 5år og svevde konstant i livsfare, de var også helt avgjørende for de alliertes seier og fortjente sine penger.
Ap tillot lobotomering.
Jeg husker selv tilbake til 80 tallet og aps motstand mot reklamefjernsyn og nærradio. Jeg husker argumenter som at "det norske folk ikke ville tåle det"

Ap har i det store og hele vært lojale til seg selv og sine og grenseløst illojale mot alle andre.

For å snu på trådstarten, hva ble så mye bedre med ap? Holdt de sine løfter?
Hevet de ubåten? fylte de bassengene? avskaffet de fattigdommen?

Istedet for at jeg ramser opp kan dere heller lese vgs oppramsing fra 2009, sikkert aktuell fremdeles: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=576547 88 punkter, legg spesielt merke til hvor godt utstyrt politi vi skulle få.....

Til dere som nå tenker: dette er skrevet av en av de andre, en av de som vil landet og folket vondt. Dere tar feil!
Jeg har jobbet siden tenårene, uten offentlig utdanning. Jeg burde vært medlem der.
Når jeg i 40 årene blir alvorlig syk ender jeg uten sykepenger og en lege som ikke virker.

Jeg ender altså som sosialklient etter over halve livet i arbeid
For å kvalifisere for sosialhjelp måtte jeg forbruke alle mine likvide midler først. Jeg måtte altså blakke meg.

Dette med politikere som lovte rettferdig fordeling i regjering. Politikere som finner luksusstillinger til sine egne venner og familie. Til og med statsministerens badstukammerat

Hvis jeg var velger/medlem av ap hadde jeg vært forbannet og ikke forsvart de utad.