View Single Post
Om man bytter ut oxy med kratom så vil det kunne hjelpe voldsomt på abstinensene. Så kan man deretter trappe ned og slutte med kratom noe som antageligvis vil være "lettere" å gå av enn oxy. Greia er at til syvende å sist så bytter man bare ut en opiode med en annen og jeg kan se for meg at de samme problemene vil kunne by seg når man skal gå over på kratom som da han forsøkte å trappe ned på oxy, altså kratom vil gi mindre rus og pillene er tilgjengelige, så om forsøket ikke er helhjertet så vil jeg tro at det ikke går lange tiden før typen dropper kratom å begynner å ta oxy som vanlig for å få den effekten han er ute etter. Det vil nok heller ikke bli noe dans på rosen å gå av kratom om han skulle komme så langt.

Det er nok av folk her på bruket som har mer erfaring med å gå av opioder enn det jeg har. Dette er bare hva jeg mener om saken. Tipper du får god respons fra andre med mer erfaring enn meg. Jeg har tross alt aldri vært skikkelig hektet på opioder selv om jeg har gått igjennom milde abstinens symptomer mange ganger.