View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
var kanskje ikke tydelig - men jeg er ikke ute etter benzo, ei heller andre avhengighetsskapende midler. jeg har kroniske problemer, så det er lite vits å begynne på noe som mister effekten etter kort tid pga toleranseutvikling. jeg lurer mer på om det er noen andre preparater som kan gi en søvndyssende effekt, som kanskje kan bidra til en litt bedre søvn.

jeg har gått til psykolog i nærmere 10 år nå uten bedring. jeg har gitt opp på å lete etter en kur, jeg er bare ute etter å prøve ting som kan gjøre hverdagen min litt lettere å håndtere. og det er ingen hemmelighet at jeg er narkis.
Vis hele sitatet...
Huff det var kjipt å høre.
Virker som du ser på benzoer og slike ting i samme lys som meg selv, og jeg vil fremdeles anbefale å snakke med en lege om dette, kanskje psykiater om du får tilgang (de er mer spesialisert på slikt og kan skrive ut medikamenter i motsetning til psykologer).
Dette med andre brukers erfaring kan være verdifullt, men da fra de med samme ståsted og lik situasjon som deg selv og heller i en slags terapeutisk mening enn å ta i mot medisinske råd.

Håper du finner noe som bedrer hverdagen din.