View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville heller ha sagt at å ha 35 grader er grenseland når man er i blomst!(hvis man ikke tilsetter CO²) Da må du ha en luftfuktighet på nærmere 70% for og ha riktig VPD.
Fra midten av blomst, ville jeg ha prøvd å kommet under 26 grader og nærmere 24 for å beholde mest terpener. Og variere 6-8 grader mellom dag og natt er helt greit, og vil hjelpe deg med å få mere farger som feks. Lilla
Vis hele sitatet...

Jeg kjenner flere som sverger til å ha det like rundt 40 grader da de mener plantene produserer mest masse i vamt klima. Ikke bruker de Co2 heller og jeg aner ikke hva VPD er.
Har som sagt holdt meg i 23-30 graders området klarer lett å få 1g Per Watt lys, bruker LED.Siste økta var 600W med led, som ble 700G med prima weed.

Dette med terpener er dog interessant, jeg leser at noen terpener kan begynne å fordampe i grader så lave som 37 grader celcius. Merkelige er at varene er prima fremdeles med den metoden de bruker.

Jeg finner lite info om strains som klarer seg under 17 grader dog, jeg har hørt at 14 grader er døden for de fleste. Derav anbefalingen å holde seg over 20 grader.

Lykke til videre