View Single Post
Sitat av FortviletLAR Vis innlegg
Der er stor forskjell mellom de bretta med mørk skrift og de med blå skrift - anbefaler derfor at du lyser med lommelykt på baksiden og i tillegg oppgir serie nr. trykket oppå fronten av forsiden .

Eller legg ut et godt bilde så vi får se .

Er det feil type farge på skrift bakpå (Skal være Mørkeblå) er de ekstremt underdosert, slutter brettet på 24/25 på utløpsdato så er det også god sjanse for at de er dritt - Jeg har spist utallige 24/25 & 26 brett og det har alltid slått ut som Klonazepam i utvidet Lab-prøve, dosering er jo så klart ukjent men når jeg poppa 10 (Et helt brett gj. 8-12 timer og ingen kommenterte noe hverken i miljøet eller blant streit'inger så er det noe ALVORLIG GALT MED DOSERINGEN selv om det var en "viss benzo funk" )

Det med serie-nr er fordi det pleide å være et godt parti , men så underdoserte de som vanlig bretta som hadde fått god kritikk og de som før var tilnærmet lik funk som de gamle glassene med 2,2 mg i gikk plutselig ned til 1-1,5 max.



ANG. KSALOL.:

Kjøpte meg 100 stk på brett til en fin pris og alt sammen stemmer ifht. blister, korrekt serie-nr, kantene er "smooth" og er confirmed legit av "alle at dette er det gode partiet" men merker klart at enkelte både smaker annerledes (mindre jævlig, hehe) og gir mindre funk, jævlig kjipt når man klipper av 9 stk fra blister også funker de knall og akkurat som forventa, mens neste 6 er i allefall underdoserte.

Jeg heller mot dårlig mixing av virkestoff og fyllstoff/fillers i produksjon.

Men jeg er på Vestlandet og vet ikke om dere har andre erfaringer rundt om i landet?

Legger ut bilde av ett brett når jeg kan.
Vis hele sitatet...
Har Ksalol av "gamle" typen (blå skrift, rød trekant) med batchnr 47471 062024.
Av "nye" typen (mørkeblå skrift): 43742/43732 042025 og 41042 032025.

Rivotril av "gamle" typen (blå skrift, rød trekant) med batchnr 41930 022025.

Noen formening om disse, du som ser ut til å inneha en del kompetanse på området?