View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Noen som vet hva slags ''design'' ksalol MED fentanyl ser ut som? Eller er de prikk like som de to ulike type design på baksiden er? Hører det er mye fentanyl i generelt xanax for tiden, men hvilken type? Noen med erfaring som har komt over disse?
Vis hele sitatet...
Ingen. Det var politiet som kom ut med advarsel etter dødsfall på bare benzo, noe som så og si aldri skjer.. Så de gikk ut med advarselen før de fikk analyse svar.

Det er fortsatt forskjellig smak. Pille etter pille... Brett etter brett..
Noen sier de skifter design. Joda, jeg fant ingenting om det. Men jeg fant tre ulike design på gaten i samme periode.



Jeg tror det er riktig virkestoff i noen. Men mengden varier voldsomt etter smak har jeg merket. Noen er halveringstiden for kort til at det er Alprazolam.

Det er så mye forskjellig Ksalol Alprazolam at ingen kan påstå de er ekte. Men noen av de har hvert fall riktig virkestoff, men langt i fra riktig mengde. Noen smaker sterkt, andre smaker nesten ingenting.

Har prøvd forskjellige brett samtidig for å kjenne på smaken. Så det med det nye designet er løgn for jeg fant ingenting om det. Og det er så strenge regler innenfor EU-medisin at hullet hadde blitt stoppet fortere enn hos en skaphomse sitt røvhål når han far kom inn.