View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er og avgjerande kva kriteria er for å verte registrert som frisk. Er det negativ prøve, eller er det nok at symptoma har gått i retur? Kven registrerer det? Gitt at det er stor grad av kaos er det neppe stor oppfølging av dei som har fått korona, men som ikkje har utvikla alvorleg sjukdom, så dei kan i realiteten vere friske utan at det er registrert.

Det samme gjeld åpenbart registrering av sjukdom i praksis. Eg har hatt sår hals og småtett nase siste fire-fem dagane. Antakeleg er det forkjølelse, men det er tenkjeleg at det er korona. Men symptoma er så milde at eg ser ingen grunn i verden til å kontakte helsevesenet om det - eg har jobba heimanifrå, og ikkje brydd meg meir med det.

Land som Sør-Korea, og etter kvart Kina, har testa i rimeleg stort monn. Sør-Korea har 4000 testar per million innbyggjarar - Italia har 1000 per million. Kor mange som er testar for å friskmelde veit vi p.t. ikkje.
Vis hele sitatet...
Ja, det er mye som er avgjørende og regner med det meste er totalt kaos der nede. Ville egentlig bare ha frem at statistikken ikke blir så veldig vakker når det ikke er en prioritet å hjelpe de svakeste. Mørketall kommer en seg ikke utenom, dessverre.