View Single Post
Trådstarter
586
Sitat av Rayes Vis innlegg
Studer det i Tromsø, så skal jeg garantere spillejobber på nachspiels!
Vis hele sitatet...
Hehe det hadde vært noe.. men ser ut til at det blir NTNU i Trondheim hvis karakterene holder.

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Vis hele sitatet...


Sitat av Porkcharsui Vis innlegg
Skikkelig MGP musikk ja...
Vis hele sitatet...
...Takk?

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Vær så snill, detta er MGP musikk -- http://www.youtube.com/watch?v=T7k9vOc_B9w -.- bæsj.

Jeg sleit med å måtte gi den en hit på youtube for å linke den...
Vis hele sitatet...


Sitat av caperno Vis innlegg
Beklager off-topic, men den MGP-låta der var helt forferdelig. Jeg har fått med meg avisoverskriftene, men har aldri hørt den tidligere. Seriøst, hva er dette for noe? Er hensikten her å få det internasjonale publikum til å tro at vi nå har fått kvittet oss med isbjørner og -50 grader? Får man ikke med seg "Norway" i begynnelsen, så tror man vel at det er ett eller annet afrikansk land som opptrer. Uten å ha hørt noen av de andre kandidatene, så har jeg likevel vanskelig for å forstå at denne sangen skal representere Norge i en konkurranse. Men jaja, jeg får vel bry meg mindre, det er jo ikke slik at jeg kommer til å se på det
Vis hele sitatet...


Sitat av hopalong Vis innlegg
Hørte på deg på urørt for en del år siden! Har leta etter Zombieland mange ganger etter det, men aldri funnet den. Fantastisk å høre igjen! Var yndlingslåta i lang tid! Stjerne, lagre i playlist og KP!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker! Fun fact: Zombieland er den eldste låta på albumet. (7 år siden den ble tatt opp)