View Single Post
Heisann, veldig fascinerende tråd, dette måtte jo prøves ut!
Bestilte alt på listen, men fikk brev fra posten idag om at GABA ikke kom gjennom tollen. Direkte sitat: "Sendingen inneholder legemiddel som ikke tillates innført." Pakken min blir derfor returnert.
Blir GABA sett på som et legemiddel av staten Norge?
Jeg bestilte fra Supersmart.com så det ble sendt fra USA, noe som virket som forverret situasjonen. Men hvis jeg bestiller varen på nytt og sørger for at jeg bestiller fra land innenfor EU/EØS, vil jeg da risikere at varen blir stoppet i tollen på nytt siden de mener det er et legemiddel? Eller går pakken igjennom så lenge den kommer fra Europa?

Har lest en del om de forskjellige produktene i tråden her, og negativ omtale på nettsider er hvis man overdriver bruken å for et unaturlig høyt nivå som ikke virker særlig gunstig. Men så lenge man ikke overdriver og holder seg innenfor anbefalt dagsdose, så vil det ikke skape noen problemer. Jeg har tenkt å ta alle produktene over en tid og se hvordan det blir. Hvis jeg da stopper med produktene, vil da kroppen min fortsette å produsere stoffene "naturlig", eller kommer jeg til å føle at jeg trenger å fortsette med produktene?

Dette ble en lang og rotete post. Det er min første post her på forumet, så jeg håper dere kan unnskylde meg.