View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av slenderman Vis innlegg
Hei

Har lest litt på nettet og funnet noen artikler angående IV-Injeksjon med Serouquel og det skal visstnok funke.
Så da er tanken å prøve dette.


Men først skulle jeg likt å hørt erfaringen fra noen som allerede har prøvd dette.

Tanker og tilbakemeldinger er ønskelig.

Jeg mikset ~50mg Serouquel i 2.Ml vann, så den er good to good.

Hmu
Vis hele sitatet...
Det meste går an å lese om på nettet, men om det er en god idé, veel..?
Jeg har ingen erfaring med IV, uten at jeg har lest meg opp på at å skyte piller generelt er seriøst dårlige greier. Bindemidler osv. kan føre til blodpropp og sikkert værre ting, tabletter er som regel laget for å svelges eller smeltes i munnen.

Skal ikke moral-overgripe deg her nå, men altså, at noe funker, bør absolutt ikke bety at det er en grunn god nok til å gjennomføre det.

Håper fornuften trumfer hva nå enn det er som driver deg til å ville utsette deg for dette. I blodårene våre blir det fraktet mye viktige ting som blod, vann, næring, oksygen og masse annet rundt om, og det å presse noe som ikke hører hjemme der, inn der allikevel, er vel grunnen til blodpropper, hjerneslag og andre rystende nyheter ifra "miljøet".

Hiv heller innpå tabletten og svelg med vann, så kan du sette ett skudd saltvannsløsning istedet om det er så viktig å skyte?

Lykke til dude, håper ting går din vei og at du har det bra!