View Single Post
Litt off-topic, men pokker heller: Det er tydelig at det finnes mange idioter i det norske e-miljøet. Tenker da på alle som poster på pillreports bla.
Skrevet av paladin: "skulle ønske jeg hadde kjøpt 1000 stk av disse ) Knips som er helt i min gate...masse rare halliser , folk og ting forandrer seg og man turer lenge nedturen var litt tøff noen ganger da .."
Får man halliser av knips så er det IKKE knips ,-også kalt ecstasy/mdma.
Skjønner ikke at folk ikke kan få dette inn i huet. Folk er fornøyde de bare får noen effekter av noe slag, om det er mdma i dem eller ikke ser ikke ut til å spille noen rolle.
Folk bli lurt, når man i god tro handler E. og får fks. piller med rc-stoffer istede! Hadde folk vært litt oppegående og sagt nei takk til slikt, så hadde vi hatt en renere produkt ute på gatene.
Jeg har ikke noe imot "halliser" jeg, å ture er vel så morro det. Men da skaffer jeg meg heller rene ture-stoffer, og ikke kjøper E. som kan inneholde alt mulig rart.
Når jeg derimot vil ture på knips, da vil jeg ha et så rent produkt som mulig (Og da forventer jeg ikke halliser av noe slag)