View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er dette innlegget relevant for hva TS spør om? Har du noen egne erfaringer? Og hvor har du kilder på at det er benzo involvert i disse situasjonene og ikke bare fyll og flyskrekk? Utrolig mye synsete og anekdotisk posting fra deg i omtrent alle tråder på forumet her
Vis hele sitatet...
enig i at det inlegget ikke sier mye om TS spørsmål, men alkohol og benzo funker på samme reseptorer, så effekt (ikke rus) vil være tilnærmet lik om d r for mye benzo, alko, el en stor potensiering av begge om tatt sammen..

hørt om folk som gjør dumme ting i fylle de ikke husker el står for?
hørt om d samme med bezno? ..om ikke, det r ca likt, og kombinerer du de uten å ha GOD erfaring så r d mest sannsynlig du sovner, våkner og har gjordt noe random du mest sannsynlig vil angre, el i ekstremt værstefall ikke våkner i det heletatt.

uansett, med min erfaring ser jeg det random mener, men som de fleste på russiden av detta forumet så poster mange med en egenforståelse av at andre har hvertfall noenlunde erfaring innafor det de poster om her, rusa el ikke.

"uoffisielt kudos" til random her, da hva jeg tror han/hun mente er spot on, selv om det ikke er noe jeg tror folk uten misbrukserfaringa med dette her, og da ser hvorfor du kommer med kritikken.

bare bra å be om kilder el hvertfall begrunninger, det bør det bli mer av, men går også an å spørre hvorfor folk poster det de poster før man går videre.