View Single Post
Sitat av pamparius Vis innlegg
Jeg blir så jævlig provosert når jeg leser sånne artikler. De skryter av nulltoleransen sin og statistikken. Men de sier ikke noe om hvilke stoffer som blir funnet. Det er klart at flesteparten brenner seg på bruk av cannabis, men hva med de som bruker harde stoffer da? De kan jo bare stoppe et par dager før de skal inn de, da sentralstimulerende midler har betraktelig kortere halveringstid. De kan jo også fortsette med dette på perm/helger!

Nulltoleransen er et spill for galleriet! Drikkekulturen som finnes i forvaret er mer bekymringverdig enn cannabis bruk IMO. For ja, jeg har aldri sett et større forbruk av alkohol en det jeg har sett i forvaret.

Jeg føler vel at en cannabisbruker er tryggere med våpen en det en speed freak/alkis er!

OT: Jeg har aldri hørt om noen som har blitt innkalt igjen etter at de har blitt sendt hjem for bruk av dop.

Sitater som dette får meg til å lure på hvordan kompetanse disse folka har? Alt er en stor vits

"De lagres i fettvevene, og skiller seg sakte men sikkert ut av kroppen. Derfor tar det tid før en er helt rusfri"

" Forsvaret sier også nei til dopingmidler. Ungdommer med unaturlig store muskler i forhold til kroppsstørrelse, må være forberedt på å vise fram treningsopplegg"

Beklager rotete innlegg
Vis hele sitatet...
Ja hyklerske folk, jeg ser såå mange som ruser som på sentralstim. og som drikker og herjer, men fremdeles får lov til "alt"
Føler med dere cannabisrøykere =/