View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjer med at alle poster anonymt, egentlig? Skjønner at folk ikke vil ha sensitive innlegg om narkobruk, etterforskning og psykiske lidelser knytta til en velkjent bruker, men come on! Detta er jo politikk, jo!
Hva er vitsen med å skjule sitt politiske standpunkt, liksom?

Aaaaanyway, vi har nå som art overlevd et par verdenskriger allerede. Og under den kalde krigen unngikk vi en ny en fordi alle relevante aktører satt på nok nukes til å sprenge hele kloden i lufta opptil flere ganger. Tygg litt på den - MAD-doktrinen "Mutually Assured Destrruction", FUNKA ETTER PLANEN! Det er faktisk ganske oppsiktsvekkende sinnsykt. Så, kommer russera til å lage faen igjen? Sikkert, men jeg tror ikke de er gira på å kjøre Europa mer i grøfta enn nødvendig - vi er jo en ganske viktig handelspartner og alt det der. Og kommer Europa til å la se kjøre i grøfta? Igjen, tviler - ikke alle med makt er retardz, og så langt vil jeg hevde at den grøftekjøringa vi har observert i all hovedsak har vært selvforskyldt. Tror ikke russera klarer å manipulere så mye over tid. Skjønt, man vet jo aldri, da. Det er temmelig sikkert at Putler storkoste seg under det amerikanske valget, men det var definitivt ikke hans verk alene. Han hadde også (u)flaks, imo.

Anon: Jeg er også interessert i å høre hva de store konspirasjonsteeori er! Tror generelt modsa har lavere teerskel for å slette "jeg vil bare si at jeg ikke vil si det jeg ønsker å si"-innlegg enn innlegg som faktisk sier noe - selv om det er litt cray-cray. SÅ jeg trorr du kan oposte rimelig trygt, egentlig.