View Single Post
Tenkte ikke kjøpe ny forsterker, tenkte mer å finne ut hva som har tatt kvelden og lodde på nytt. Hadde vært gøy å prøvd
Læreren jeg hadde på VG1 har startet sitt eget forsterker merke som han har bygd opp helt selv, og er nå ett produkt. Får sikkert akkurat det jeg trenger fra han, men må vite hva først. Tenkte kanskje en av dere hadde litt mer feilsøking erfaring en meg, og om jeg kan måle meg fram til feilen og plukke den ut og skaffe noe nytt. Hvis en ting ikke virker, så er det vel ikke farlig å plukke det ut heller?

Sitat av Yalla Vis innlegg
Du er ikke begrenset til et par høyttalere, du er begrenset til å kunne switche mellom to par.
Vis hele sitatet...
Den kan spille på A og B samtidig, eller hver for seg.

Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Hva vil grei pris si?
Vis hele sitatet...
Fikk tilbud av en lærer jeg hadde på skole om å bygge egen forsterker ved å lodde alt sammen selv og kun betale for delene. Han er langt over snittet opptatt av kvalitets lyd. Han er ikke fornøyd før han hører artistene puste mellom ordene hehe. husker han kunne gi oss som gikk i klassen (11stk) en mulighet til å kjøpe for 1200, og få ett resultat som tilsvarte det man får på markedet til 20-30k av forsterkere. Jeg tok aldri å prøvde meg på det, men kan fortsatt få tak i det igjen. Eller enkelt deler. Ser ikke bort ifra at han har akkurat det jeg trenger
Sist endret av StereoDelay; 21. april 2017 kl. 13:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.