View Single Post
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Har du kilder på at svensker er blitt minioriteter?
Vis hele sitatet...
Svensker er ikke minioritet i eget land. I alle fall ikke ennå. Men enkelte steder av Stockholm, Gøteborg og Malmø er de det. Se på Rosengård for eksempel. Med det tempoet Sverige tar inn folk fra den tredje verden er det bare å legge sammen to og to.

Sitat av Nraw Vis innlegg
Skjønner, dette skjer ikke akkurat hver dag, men ofte nok til at det går meg på nervene til tider. Ja vanligvis beveger de seg i soner, men det siste året har jeg merket at de bare går i sirkler og plutselig bare sjekker 5 av 20 i bussen. De jobber ganske uforutsigbart til tider. De fleste kontrollørene er ikke-vestlige, men i dette tilfellet mente jeg etnisk norske kontrollører, noe som det nylig har blitt mange av ettersom Ruter har økt antall kontroller. Høres ganske sykt ut ja, så jeg hadde nok ikke trodd det selv om jeg var deg, men whatever, hvorfor skal jeg lyve om dette liksom...
Vis hele sitatet...
Jeg reise kollektivt i Oslo hver dag, og opplever at kanskje 1 av 10 kontrollører er etnisk norske. Om i det hele tatt er så mange.
Sist endret av Prblmvksn; 9. april 2015 kl. 20:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.