View Single Post
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Det som er så flott med et slikt forum er at du slipper å huske på ting selv, du kan bare se tilbake på tidligere poster hvor du skrev "hvit hudfarge".

Slutt å syt å ta deg sammen. På samtlige arbeidsplasser jeg har jobbet har det vært både "hvite", "svarte", "gule" og "brune" mennesker. Overalt ser man folk med andre hudfarger som har jobb.

Det at du ikke klarer å fikse deg jobb tror jeg i bunn og grunn bunner ut i at du ikke er skikket nok til å fikse deg en jobb.

Det at du har en annen farge på huden din gjør deg ikke til utlending. Men så lenge du klassifiserer deg om en utlending er du dømt til å feile.

De største rasistene er nok våre nye landsmenn. Bare ta pakistanerne som eksempel. Hvor mange pakistanere ser du gifte seg med etnisk norske? selv blant folk som er vokst opp her så er 9 av 10 sammen med sine egne. Ofte grunnet stort press fra familie.

Lykke til.



Det er forskjell på din identitet og dine foreldres identitet. Man skaper sin egen identitet.



Haha, cry me a river.. Big fucking deal. Vi etniske nordmenn har blitt kalt "poteter" og annet av innvandrere i alle år, who cares.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er ikke skikket til å få meg en jobb, fordi jeg bare sitter og syter og en kar på nettet vet alt om livet mitt . Ja, jeg er dømt til å feile, jeg er nok bare en ubetydelig neger. Ja, de største rasistene er uten tvil våre nye landsmenn. Ja, pakistanere er rasister, fordi de ikke gifter seg med nordmenn, men kan umulig funke begge veier. Ja, folk med utenlandsk bakgrunn er alltid med sine egne. Ja, du skaper din egen identitet, familie har null påvirkning på livet ditt og er ikke med på å forme deg som et menneske.

Må nok gi den en applaus. Fant ut hvorfor du spurte om hudfargen min og hvor lenge jeg hadde "oppholdt" meg i landet. Fortsett å skrive om ting du umulig kan ha kunnskap om. Det gir nok egoet ditt et boost
Sist endret av Nraw; 6. april 2015 kl. 00:53.