View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Druzilla Vis innlegg
Tusen takk for mange svar! Jeg ble nok litt revet med av alt det positive jeg har lest og sett om mikrodosering, det er veldig mange år siden jeg har vært så langt nede over så lang tid. Jeg pleier å være dårligere på vinteren, men det har hvertfall de siste åra gått oppover i februar/mars. Er så sliten... Ser jeg glemte å nevne medisiner, jeg går på Lamictal. Det at jeg røyker er fordi det også forhindrer nye «depresjonsanfall»(uten går jeg rett ned i et sort hull plutselig, kan vare opptil en time), mens vivalen bare funker når jeg er på vei ned. Jeg skal søke om behandlingsplass for behandling av traumer. Jeg har ikke noen konkrete planer om å si til legen at jeg røyker, men jeg nevnte det for en under forrige utredning. Det var et spørsmål og jeg valgte å være ærlig. Hun tok det veldig fint og var egentlig positiv til det. Det som er kjipt er at det står i et notat etter utredninga, men ingen har nevnt det enda. Det er vanskelig nok å få den behandlinga jeg trenger, det blir ikke noe bedre at de i tillegg skal bry seg med ting jeg ikke trenger hjelp med. Jeg var psykotisk flere ganger for over femten år siden, men psykologen sier at det nå er nesten null sjanse for at det skjer igjen, den blir mindre etter hvor lenge det er siden forrige episode. Jeg hadde nok merket symptomene tidligere enn de uten noe erfaring. Det er hyggelig at dere bryr dere, men røyken er det eneste som gjør at jeg ikke forsvinner helt i mørket.
Vis hele sitatet...
Mikrodosering er mye tryggere da, så det bør du ikke være så veldig bekymret for. Har dog hørt og lest at den positive forandringen fra mikrodosering varer ikke særlig lenge etter å ha sluttet å mikrodosere. Større doser og selve opplevelsen på disse dosene er det som setter i gang varige endringer.

Cannabis er en lur jævel, føles som en slags kur i begynnelsen, men etterhvert bringer bare flere plager uten at du legger merke til det. Uansett om det er tilfellet for deg, så er det eneste du oppnår med å røyke er å føye "støvet" under gulvteppet, til slutt har du en betydelig dunge med dritt der som du har oversett i alt for lang tid og som vil være i veien uten at skjønner hvorfor, helt til du slutter og begynner å rydde opp i hodet ordentlig.