View Single Post
Hei Alex!
Nå er det veldig lenge siden jeg opplevde det jeg refererer til i min tilbakemelding, så I beg your pardon for å ikke huske detaljene rundt hendelsene. Dog husker jeg følelsene; frustrasjon, sinne, oppgitthet. Men overrasket ble jeg ikke, da jeg faktisk forventet noe av den straffen jeg fikk.

Det er i dag lite nytt jeg kan tilføre annet enn å gjenfortelle det jeg allerede har sagt. Min opplevelse i kontakt med deg og medlemmer i ledelse har ikke vært særlig positive. Det har føltes som enhver form for diskusjon har blitt kneblet av deg/dere (admin, ledelse). Særlig du har fremstått særdeles bastant og forhåndsbestemt uten ønske om å høre min side av saken. Ovenfor meg som kunde har du fremstått mer som en dommer enn en leder. Å få en dom fra deg har føltes som å bli dømt uten en rettergang.

Hele den arrgogante holdningen din som eier av spillet mot flere har vært så lite innbydende og videre motiverende til spill, at vi gav opp til slutt. Du har ikke tålt konstruktiv kritikk mot deg selv, og særlig ikke om det har kommet via det offentlige forumet. Som nevnt i min første kritikk har du i en gitt situasjon permanent utestengt min konto fra spillet etter en offentlig tråd hvor jeg stilte spørsmål vedrørende din arroganse på private meldinger. Rimer ikke det litt dårlig?

Som nevnt husker jeg ikke direkte detaljene rundt dette, men jeg vet fremdeles den dag i dag at jeg ikke hadde brutt noen forumregler, og derfor ikke fortjente noen som helst utestengelse, hverken fra forumet eller spillet. Husk at jeg ble permanent utestengt fra spillet som en etterfølge av en kritisk tråd rettet direkte mot deg.

Det fremstår som du handler på følelser, ikke fornuft.


Dersom du oppretter en konto for meg hvor jeg ikke behøver å registrere telefonnummeret mitt skal jeg ta meg en tur inn og se på funksjonene og gi min mening om de også. Jeg har slutta for lengst, i likhet med mange andre som er ferdige med ungdomsskolen.


Og forresten, den counteren din på fremsiden, går ikke den litt vel raskt? Er du sikker på at den teller real-time loggføringer for kriminelle handlinger i spillet? Den synes å gå litt raskt oppover i forhold til antall spillere, selv også midt på svarteste natta.