View Single Post
Jeg har prøvde MH for en 2 års tid siden ca. Stoppet med det relativt fort ettersom økonomien i spillet minnet veldig om NoridcMafia sin tid med pengebuggen.

Logget inn nå, faktisk på den samme brukeren som fortsatt var i live, og ser i dag at penger i spillet er: 2 879 385 237 197 kr.
Det betyr at vist det er 1000 aktive spillere på MH ( reiner med det tallet er mindre, men bruker det som eksempel) ligger da gjennomsnittet på økonomien i spillet på 2,8 Milliarder kr per spiller.

Ingen ønsker og begynne i et spill hvor det er klart at man ikke får en sjangse til og komme seg til toppen uten og bruke mye cash på for og komme seg opp i den økonomien folk handler i.

Jeg er klar over at ditt formål selvfølgelig er og også tjene inn litt kroner på siden, men nå ser jeg jo det at du også ønsker flere aktive brukere. Det og da kanskje og sette det du ønsker i gjennomsnittelig inntekt per spiller og fokusere på en bedre økonomi balanse i spillet vil gjøre det mere åpent for nye spillere og ettablere seg.

det spillet jeg har vært mest aktiv på er Mafiasos før det ble midlertidig stengt. Nå er det kommet opp igjen, men desverre har den aktive spillerbasen blitt alt for lav der.

Men kan egentlig sammenligne det mot MH litt, men økonomi var veldig bra balansert.


ellers vil jeg si at selve utformingen og spiller på MH er veldig bra. Konseptet med firmaer som kan gi inntekt selvstendig og at man slepper og ta over et form for eiendom/territorium er et stort +.

Samtidig som at det er bra at blackjack er et firma en spiller må eie og drifte, og gjør at det er penger som er i spillet som fortsatt blir brukt og re-generet.

dette var veldig fort og galt skrevet. Sitter i spania med en pause fra solen. Håper det var til litt hjelp for deg.
Samt, tenker at jeg kan prøve meg litt på MH igjen når jeg lander i Norge!